woensdag, april 16, 2014

Noah - Darren Aronofsky

Noah op IMDb
Deze week was niet goed voor mijn relatie met meneer Aronofsky. Ik heb toch enkele forse stukken van mijn hoge achting voor deze regisseur moeten afknippen. The Wrestler en Black Swan houden hem nog in de lucht, maar The Fountain en nu weer Noah maken m wel een deel minder gewaardeerd. Jammer, ik ben ervan overtuigd dat ie een aparte kijk op de wereld heeft , maar het niveau is te wisselvallig.

Deze film is 3D, deze film is spektakel, deze film is recht door het midden. Weinig aan toe te voegen als beschrijver van films: of je gaat hier vol voor, of je vindt het weinig boeiend.
Ik? Ik vond het zonde van mn 2,5 uur zittijd in de mooiste bioscoopzaal van het land. M.i. dus echt voor liefhebbers.


Geen opmerkingen:

Witte Wieven - Didier Konings

Witte Wieven op IMDb (7,4)   Witte Wieven op Moviemeter (3,51) Enkele weken geleden gonsde het opeens: "Heb je "Witte Wieven"...