Toch teveel films niet gezien. Niets te klagen heb ik, maar toch: heb er een paar gemist die mijn lijstje hadden kunnen veranderen. Later krijg ik daar nog de tijd voor, maar dan kan ik hem niet meer gebruiken voor mijn jaarlijkse deelname aan de Volkskrant-film van het jaar verkiezing.
Mijn eindlijst is als volgt (klik op de link om mijn recensie van destijds te lezen)
1) The Square The Square
2) Brimstone Brimstone
3) Aquarius Aquarius
4) Bram Fischer Bram Fischer
5) Wind River Wind River
6) The Fury of a Patient man (Tarde para la ira) The Fury Of A Patient Man
7) Manchester by the sea Manchester by the sea
8) Una Mujer Fantastica Una Mujer Fantastica
9) Sami Blood Sami Blood
10) Happy End Happy End
Afvallers zijn er dus ook, vele zelfs. L Amant Double haalt het dus niet, Killing of a Sacred Deer nog niet gezien. Doe ermee wat u wilt, dit zijn mijn ervaringen,
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Back to Black - Sam Taylor-Johnson
Back to Black op IMDb (6,7) Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...
-
No one can brush my hair like the wind op IMDb (6,5) Licht-poétische Italiaanse film die bij velen in het bakje "moeilijk" zal v...
-
I am all girls op IMDb (5,6) I am all girls op Moviemeter (3,18) Mensenhandel. Een van de laagste manieren van misdaad die er bestaat, in ...
-
Caged op IMDb (4,9) Caged op Moviemeter (2,74) Vanwege het volgen van een serie namen we weer kortstondig een abonnement op Videoland. Daa...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten